verzending en afhaling

wat is de levertermijn?

We streven ernaar jouw order zo snel mogelijk na ontvangst van de betaling te verzenden en uiterlijk na 3 tot 5 werkdagen op het door jouw opgegeven adres te laten bezorgen (weekends en feestdagen niet meegerekend). Wij verwerken en verzenden bestellingen van maandag tot vrijdag, behalve op Belgische feestdagen.

Indien je een bestelling dringend nodig hebt kan je dit aangeven bij de opmerkingen. We zullen je dan informeren over de mogelijkheden op dat moment.

Vertragingen bij de levering kunnen nooit aanleiding geven tot betaling van schadevergoedingen ten voordele van de consument. De prijs van de bestelling zal niet worden terugbetaald zolang de bestelling niet werd teruggezonden aan de verzender.

wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden aangegeven bij het winkelmandje. De tarieven voor Belgiƫ en Nederland staan hieronder.

Belgiƫ
Bestellingen vanaf 49 euro worden gratis verzonden. Voor een bestelling beneden dit bedrag betaal je bij thuislevering 4,95 euro. Wanneer deze bestelling enkel een kadobon bevat betaal je 1,15 euro voor de thuislevering.

Nederland
Voor een bestelling met thuislevering betaal je 6,95 euro. Wanneer deze bestelling enkel een kadobon bevat betaal je 1,15 euro voor de thuislevering.

sommige producten zijn enkel beschikbaar als afhaling.

Bepaalde producten zijn enkel beschikbaar via afhaling. Dit kan gaan om grote of zware producten die niet via een reguliere pakjesdienst verzonden kunnen worden. Anderzijds zijn er ook erg fragiele producten in de categorie insecstore die enkel afgehaald kunnen worden. We willen namelijk voorkomen dat ze stuk zouden gaan tijdens de verzending.

Tijdens het bestelproces zal dit altijd aangegeven worden in de winkelmand zodat je dit tijdig kan zien. Na de bestelling nemen wij contact met je op om een geschikt moment af te spreken voor een veilige afhaling van de producten.

Tip: Ben je zelf niet in de mogelijkheid om je bestelling te komen halen dan kan je eventueel beroep doen op een deeleconomieplatform zoals Listminut

mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, stuur dan binnen 14 dagen na ontvangst een mail naar bestellingen@smukt.be (indien mogelijk vragen we ook ons een foto door te mailen van het beschadigde artikel). Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

TIP: Aanvaard nooit verpakkingen die duidelijk beschadigd zijn bij het transport en controleer je zending onmiddellijk bij ontvangst.

Gooi nooit de postverpakking weg voor je hebt vastgesteld dat jouw zending in goede staat is en stuur nooit een reeds ontvangen pakket terug zonder ons vooraf te contacteren.

Smukt is niet verantwoordelijk voor eventuele beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.